tryb podstawowy bez negocjacji
Status postępowania: wszczęty
Przebieg postępowania
Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych
data opublikowania zdarzenia: 2024-10-09 15:57
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2024-10-09
Data końca składania ofert: piątek 2024-10-18 godz. 11:00
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Lotarskadata wytworzenia informacji: 2024-10-09
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:57
Załączniki:
- zał. nr 1 do SWZ -opis przedmiotu zamówienia.docx306.29kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:59
- Zał. nr 2 formularz ofertowy.docx313.1kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:59
- zał. nr 3 do SWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx307.48kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:59
- zał. nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy wersja do sprawdzenia.pdf219.91kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:59
- zał. nr 5 do SWZ- klauzula informacyjna dotyczaca przetwarzana danych osobowych.docx300.92kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:59
- zał. nr 6 do SWZ - oświadczenie-o-aktualności1.docx302.85kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-09 15:59
Informacja
data opublikowania zdarzenia: 2024-10-18 11:10
Typ zdarzenia: informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Lotarskadata wytworzenia informacji: 2024-10-18
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-18 11:02
- zmodyfikował: Dawid Banasiakostatnia modyfikacja: 2024-10-18 11:03
Załączniki:
informacja o awarii systemu teleinformatycznego
data opublikowania zdarzenia: 2024-10-18 16:00
Typ zdarzenia: informacja
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-18 15:10
Załączniki:
- informacja o awarii.pdf214.47kB
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Lotarskadata wytworzenia informacji: 2024-10-18
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-18 15:10
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2024-10-25 14:00
Typ zdarzenia: informacja
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Lotarskadata wytworzenia informacji: 2024-10-25
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-25 14:00
Załączniki:
- informacja z otwarcia ofert.pdf150.18kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-10-25 14:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2024-11-14 20:00
Typ zdarzenia: informacja
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Lotarska
- zdarzenie opublikował: Franciszek Malinowskidata dodania: 2024-11-14 19:09
- zmodyfikował: Franciszek Malinowskiostatnia modyfikacja: 2024-11-14 19:11
Załączniki:
- informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronę .pdf150.94kB
- załącznik opublikował: Franciszek Malinowskidata dodania: 2024-11-14 19:10
Dostawa ergonomicznych krzeseł biurowych i podnóżków dla pracowników Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i jednostek organizacyjnych
data opublikowania zdarzenia: 2024-11-22 13:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hanna Lotarskadata wytworzenia informacji: 2024-11-22
- zdarzenie opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-11-22 12:46
Załączniki:
- ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf68.91kB
- załącznik opublikował: Dawid Banasiakdata dodania: 2024-11-22 12:46